Nysa, 11.12.2017 r.
Wodociągi i Kanalizacja „AKWA” Spółka z o.o.
Aleja Wojska Polskiego
2 48-300
Nysa
tel. 77/433-43-16
fax 77/433-29-56
e-mail:
sekretariat@wikakwa.pl
NIP 753-000-07-73 ; REGON 530603981
Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS Nr 0000136443
Kapitał Zakładowy: 101 746 000
PLN
OGŁASZA
Przetarg nieograniczony na „Remonty dróg utwardzonych o nawierzchni
bitumicznej w roku 2018”.
1/ Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia jest do pobrania na stronie internetowej Spółki pod adresem
www.wikakwa.pl w zakładce Zamówienia
Publiczne.
2/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg
utwardzonych o nawierzchni bitumicznej w roku 2018, uszkodzonych wskutek
usuwania awarii urządzeń lub przy realizacji inwestycji przez Spółkę WiK „AKWA”
Sp. z o.o.
3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4/ Termin realizacji Umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018
r.
5/ Informacje szczegółowe na temat warunków udziału w
postępowaniu.
O zamówienie
mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu:
1)
posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Weryfikacja spełnienia tego
warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.
2) posiadają wiedzę i
doświadczenie.
Weryfikacja spełnienia tego
warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.
3) dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego
zamówienia.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana
będzie w oparciu o oświadczenie.
4) sytuacja ekonomiczna i finansowa
Weryfikacja
spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu,
2) W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na
zasadach określonych w SIWZ , zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla
należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek, łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami, gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki
będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakresu i okresu udziału
innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
1)
oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2)
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
4)
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5)
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem
podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających
dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami
lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6)
oświadczenie wykonawcy o przynależności
albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- wzór
stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
6/ Wadium: Nie dotyczy.
7/ Kryteria oceny ofert i
ich znaczenie.
Kryterium jakim Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty oraz ich waga jest w 100% cena.
8/ Miejsce i termin składania ofert: al. Wojska Polskiego 2, Nysa
(Sekretariat), 21.12.2017 r. do godz. 10:00.
Oferty należy składać w Sekretariacie spółki w zamkniętych
kopertach z dopiskiem:
9/ Miejsce i termin otwarcia ofert: al. Wojska Polskiego 2, Nysa
( Sala konferencyjna), 21.12.2017 r., godz. 10:30.
10/ Termin związania ofertą: 30 dni
11/ Przetarg zostanie przeprowadzony w oparciu o obowiązujący w
naszej Spółce regulamin wewnętrzny udzielania zamówień publicznych.
12/ Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Inspektor ds. zamówień
publicznych- Alicja Łaptas
tel. (0-77) 433 43 16, (0-77) 43 335 28 w godzinach od 700-1500.