Nysa, 11.12.2017 r.

Wodociągi i Kanalizacja „AKWA” Spółka z o.o.

 Aleja Wojska Polskiego 2  48-300  Nysa

tel. 77/433-43-16  fax  77/433-29-56

e-mail: sekretariat@wikakwa.pl

NIP  753-000-07-73 ;  REGON  530603981

Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS Nr 0000136443

Kapitał Zakładowy:  101 746 000 PLN

 

OGŁASZA

Przetarg nieograniczony na  „Remonty dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej w roku 2018”.

 

 1/ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do pobrania na stronie internetowej Spółki pod adresem www.wikakwa.pl w zakładce Zamówienia Publiczne.

2/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej w roku 2018, uszkodzonych wskutek usuwania awarii urządzeń lub przy realizacji inwestycji przez Spółkę WiK „AKWA” Sp. z o.o.

3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

3/ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4/ Termin realizacji Umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.

5/ Informacje szczegółowe na temat warunków udziału w postępowaniu.

 O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału   w postępowaniu:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

     Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.

 

2)  posiadają wiedzę i doświadczenie.

     Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.

3)   dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia.

Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o  oświadczenie.

4)   sytuacja ekonomiczna i finansowa

Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia   i dokumenty:

 

1)    oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

2)  W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w SIWZ , zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek, łączący Wykonawcę z tymi podmiotami, gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:

a)      zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b)       sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

c)       charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;

d)       zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:

 

1)      oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

2)      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3)       zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4)      odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5)      oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

6)      oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

 

6/ Wadium: Nie dotyczy.

7/  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Kryterium jakim Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich waga jest w 100% cena.

8/ Miejsce i termin składania ofert: al. Wojska Polskiego 2, Nysa (Sekretariat), 21.12.2017 r. do godz. 10:00.

Oferty należy składać w Sekretariacie spółki w zamkniętych kopertach z dopiskiem:

 

Przetarg nieograniczony pn. „Remonty dróg utwardzonych o nawierzchni bitumicznej w roku 2018”

Nie otwierać przed 21.12.2017 r. godz. 10:30”

 

9/ Miejsce i termin otwarcia ofert: al. Wojska Polskiego 2, Nysa ( Sala konferencyjna), 21.12.2017 r., godz. 10:30.

10/ Termin związania ofertą: 30 dni

11/ Przetarg zostanie przeprowadzony w oparciu o obowiązujący w naszej Spółce regulamin wewnętrzny udzielania zamówień publicznych.

12/ Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

 Inspektor ds. zamówień publicznych-  Alicja Łaptas

tel. (0-77) 433 43 16, (0-77) 43 335 28 w godzinach od 700-1500.